سوپرکنتاکت کیک بوکسینگ گلستان

جواد حاتمی

بنام خداوند جان وخرد
بنده جواد حاتمی متولد 1358 ، ساکن استان گلستان هستم .فارغ التحصیل رشته حقوق
در مقطع کارشناسی و همچنین مربی رسمی سبک سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ
دارای کمربند مشکی دان 4 قصد دارم این وبلاگ را به یاری حق و شما دوستان گرامی
به این دنیای مجازی عرضه نمایم.

طبقه بندی موضوعی

پرداخت هزینه های سنگین برای ورزشکاران

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳ ق.ظ

با سلام خدمت تمامی دوستان...

این اولین پست من در سال 92 و امیدوارم سال جدید سالی سرشار از موفقیت و سلامت برای شما و تمامی مردمان عزیزمان باشد.

جامعه امروزی ما بیش از هر روز نیاز به ورزش و تحرک دارد.فعالیت های شغلی ، دغدغه های خانواده ، زندگی ماشینی ، فشارها و استرس های روحی و روانی جزو عوامل بازدارنده ورزش به شمار می ایند.

عده ای طبق موقعیت شغلی خود نیاز دارند که ساعات زیادی در پشت میزهای اداره ها بنشینند و کار کنند و عده ای هم که اصلا فرصت ورزش کردن ندارند..جمعیت کثیری ازقشر  میانسال و کهنسال ما هم هنوز به اهمیت ورزش پی نبرده واز ورزش کردن سر باز میزنند.تعداد سالن های اختصاصی بانوان هم محدود بوده و از این رو عده ای از بانوان هم محدودیت های خاصی در ورزش کردن دارند.

با وجو همه مشکلات ورزش کردن جزو برنامه روزانه عده زیادی از مردم قرار دارد.

یکی از عوامل محدود کننده ورزش در بین اقشار مختلف مردم پرداخت هزینه های آن می باشد.وسایل و تجهیزات مربوط به رشته خاص ، پرداخت شهریه ماهانه ، هم چنین تغذیه صحیح و در موارد حرفه ای مصرف مکمل ها و ...جزو هزینه های اولیه ورزش و در موارد حرفه ای از کار افتادگی ، صرف زمانهای طولانی در اردوهای مختلف ، مسافرت های پرهزینه و ....جزو هزینه های ثانویه یا حرفه ای محسوب میشود.

در تعطیلات عید برای دید و بازدید به بسیاری از دوستان و آشنایان ورزشی سر زدم و به باشگاههای مختلفی رفتم که با اتفاقی جالب رو به رو شدم.

اکثر باشگاه ها شهریه  را بر روی برد نصب کرده بودند که نسبت به سال گذشته 20 تا 50 درصد افزایش قیمت داشت.با دوستان که صحبت کردم متوجه شدم که اجاره های سنگین باشگاه ها انها را مجاب به این کار کرده و اکثر انها نیز از این کار راضی نیستند چرا که تعدادی از شاگردان و هنرجویان به دلیل  عدم توانایی پرداخت ورزش را ترک کرده  و حتی در برخی موارد باشگاه ها به تعداد انگشتان دست هم هنرجو ندارد.

حال با وجود انکه عوامل بسیار زیادی مانع ورزش کردن مردم میشود و اگر شخصی به هر نحوی توانست وقتی برای ورزش بگذارد اگر با این هزینه ها مواجه شود بی شک از ورزش کردن منصرف خواهد شد.

امید آن دارم در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند و همچنین حمایت شخص ایشان از ورزش  و ورزشکاران ،مسئولین محترم ورزش و تمامی نهادهای مربوطه فکری برای سهولت ورزش در بین اقشار مختلف مردم کنند که تمامی مردم جامعه از سلامت روحی و جسمی برخوردار شوند.

  • جواد حاتمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی